Over ons
Wat klanten vertellen
Zeer snel en vakkundig geholpen ,zeker een aanrader . Vooral als jij naar jouw eigen garage wil i.p.v. de zogenaamde voorgeschreven schadehersteller.
Lees meer
Ik werd van achter aangereden met mijn zojuist aangekochte Mercedes. Inshared wilde bepalen wie de auto repareerde en voor welke kosten. Mooi niet dus!
Als je een verhaalschade hebt moet je Direct Irene bellen van jijbepaalt!!
Zij regelt alles voor je van A tot Z zodat jij goed wordt geholpen. Mensen laat je niet overbluffen door je verzekering want als jij geen schuld hebt bepaal jij waar je auto wordt gemaakt!
Dikke pluim voor dit bedrijf.
Lees meer
The cooperation with Irene it was alright, she helped me with the problem wich I had.
She was kind, she had patience to explain me how is going with procedure.
I receved money fast.
I truly recommending Irene !Lees meer
Na een vervelende en stevige aanrijding kort voor de kerstdagen 2022 via via in contact gekomen met Irene van Jij Bepaalt. Wat een verschil heeft dat gemaakt. De eerste dagen na de aanrijding, maar zeker ook achteraf, is duidelijk hoeveel waarde het toevoegt wanneer er met verstand van zaken en overzicht wordt gehandeld. Een prettige ervaring na een ongelukkige omstandigheid.
Lees meer
Helaas ben ik betrokken geweest bij een ongeval. Gelukkig ben ik er zelf goed vanaf gekomen, maar mijn auto is wel total loss verklaard. Dan denk je dat je blij moet zijn met ieder aannemelijk bod van de schade-expert. Wat is de auto uiteindelijk nog waard?!
Toen kwam Irene op mijn pad en hebben wij er samen eens naar gekeken. Met haar expertise en de tips die zij mij heeft gegeven ben ik de onderhandeling aangegaan en er meer uit gehaald dan ik in eerste instantie voor mogelijk had gehouden. Ik ben Irene dan ook enorm dankbaar voor haar hulp.
Mijn tip aan iedereen die in een dergelijke situatie terecht komt, laat je adviseren door iemand die er verstand van heeft zoals Irene. Het is het geld dubbel en dwars waard.Lees meer
Irene heeft me vakkundig en vlot geholpen nadat een (auto)verzekeringsmaatschappij hun verplichtingen niet na wilde komen.
Irene heeft ze hier uiterst professioneel op gewezen en de zaak naar alle tevredenheid snel af kunnen handelen met een uitstekend resultaat.
Haar kennis van zaken, weloverwogen stapsgewijze en logische benadering hebben tot dit result geleid. Een dikke aanrader!
Lees meer
Pani Irene bardzo pomocna i przemiła kobieta, stały kontakt przez whatsup, ogarnia wszystko praktycznie za nas.
Odrazu zajęła się konkretnie moją sprawą, pieniążki od ubezpieczalni sprawcy w ciągu 3 tygodni dostałem. Polecam tą Panią Każdemu kto ma problem z odzyskaniem pieniędzy po stłuczce w holandi.
Lees meer
Goede en duidelijke communicatie. Doet veel moeite om te zorgen dat de klant tevreden is, ook buiten kantoortijden. Heeft veel verstand van zaken. Een aanrader!
Lees meer
Ik ben van achter aangereden door meerdere auto’s in het buitenland, en ben via een kennis bij Irene Sommeling uitgekomen die een goede ervaring met het bedrijf heeft gehad.
Mijn complimenten voor Irene !!!
Echt super goed! Ze zit er echt strak boven op, en de handelingen zijn heel snel het verbaasde mij hoe netjes en snel dit verlopen is en dat ze ALTIJD te bereiken is!
Je merkt goed dat Irene plezier in haar werk heeft en alles in een eerlijk proces laat verlopen , iemand die echt voor je op komt!!
In het verleden heb ik meerder schades gehad en die zijn toen afgehandeld door een andere partij , maar bij Irene Sommeling van JIJBEPAALT word je tenminste echt geholpen!
Super bedankt????????????Lees meer
Rzetelna firma, profesjonalna, sprawna i życzliwa obsługa klienta. Na bieżąco byłam informowana o postępach w mojej sprawie. Jestem bardzo zadowolony ze współpracy JIJBEPAALT.NL. Polecam wszystkim ktorzy maja problem z odzyskaniem ubezpiecznia w Holandi po stłuczce samochodowej
Pani Irene bardzo mi pomogła w sprawie ktorej bym sam nie załatwił Polecam wszystkim ktorzy potrzebuja pomocy
Pani podchodzi bardzo powaznie do sprawy i pomaga wszystko załatwić za nas,odszkodowanie zostało szybko wypłacone.
Pozdrawiam!!!Lees meer
Irene heeft mij goed geholpen nadat ik in mijn auto vanachter ben aangereden door een busje en doorgedrukt op mijn voorganger. Ze heeft alles geregeld en heb ook nog een mooi bedrag voor mijn auto, die total loss was, terug kunnen krijgen.
Door het ongeluk heb ik een whiplash opgelopen en heeft zij me in contact gebracht met een letselschade advocaat.
Vanaf dag 1 totdat alles afgehandeld was heeft zij mij verteld welke stappen zij ging ondernemen en uitgelegd waarom, dit was wel heel fijn.
Bedankt!
Lees meer
Met veel waardering kijk ik terug op de inspanningen van Irene Sommeling inzake mijn schadeverzoek aan Allianz Direct.
Als particuliere autobezitter leek het voor mij alsook voor het schadebedrijf een onmogelijke opgave contact te krijgen met de verzekeraar om de reparatie aan de schade aan mijn auto vergoed te krijgen, terwijl ik all-risk verzekerd ben.
Lees meerMevr. Sommeling van Jijbepaalt ging hierop voortvarend te werk en stak er veel moeite in om de verzekeraar aan te spreken om aan zijn verplichtigen te voldoen.
De zaak is inmiddels opgelost en hiervoor ben ik zeer dankbaar!
JIJBEPAALT.NL. Irene heeft een hele lastige zaak tot een prima
einde gebracht.Zonder haar kennis en volharding zou dit niet mogelijk zijn geweest.
Top!Lees meer
De eerste schade aan mijn auto het schade formulier in gevuld en bij van Markus autoschadeherstel bedrijven gegaan in De Bilt vriendelijk geholpen goede uitleg zij hebben alles geregeld toen ik de auto bracht de schade is inmiddels gemaakt ziet er weer goed uit de auto was zelfs nog gewassen top! Bedankt Irene Sommling voor de schade afhandeling
Lees meer
Ik ben op de hoogte gekomen van Jij Bepaalt door een schade garage die mij had aanbevolen om contact op te nemen met Irene Sommeling.
Ik had een vrij lastige autoschade geval waarbij mijn geparkeerde auto was aangereden. Irene heeft mij hier ontzettend goed in geholpen. Ze heeft veel kennis over deze dingen en wist ook meteen welke stappen we moesten zetten om de schade te kunnen claimen. Daarnaast staat ze altijd voor je klaar en heeft het beste met je voor. Zonder Irene was het me niet gelukt om de schade aan mijn auto vergoed te krijgen door de dader.
Ik raad iedereen aan om contact op te nemen.
Lees meer
Irene heeft mij al twee keer geholpen na een auto schade. Ik als zorgverlener heb natuurlijk geen kaas gegeten van deze zaken en als je even niet op let, moet je als consument een hoop betalen bij auto schade.
Irene ziet een uitdaging in het vinden van een rechtvaardige afhandeling tussen de consument en andere partij(en) en staat bijna dag en nacht voor je klaar om snel een einde te maken aan een lange na sleep.
Ze is als het ware een zorgverlener voor de gedupeerde mens met autoschade. Ik zeg; vraag haar om hulp en ze kan je wellicht helpen!
Succes.
Lees meer
Mijn eigen verzekering wilde een verhaalbare schade niet volledig uitbetalen. Met hulp van JIJBEPAALT is het wel gelukt om het gehele bedrag uitbetaald te krijgen.
Ze heeft een gedegen rapport geschreven waar verzekeringmaatschappij niet omheen kon.
Mijn complimenten!
Lees meer
Mijn dochter is aangereden op haar scooter.
En Irene heeft haar zaak in behandeling genomen.
Wat een verademing dat er zulke bijzondere toegewijde mensen zijn als Irene.
Lees meerDuidelijke communicatie.
Geeft perfecte uitleg en is zeer betrokken in wat ze doet.
Echt heel dankbaar dat ze dit voor mijn dochter van A tot Z geregeld heeft.
Ondanks de pijn en ellende die ze over heeft gehouden aan haar ongeluk heeft ze geen enkele zorg gehad over de schade afhandeling.
Irene dank je wel, je bent een topper.
Irene is top! Zij heeft VIP contacten bij verzekeraars en een hoop ervaring, dus binnen no time regelt zij alles. Dankjewel!!!!
Lees meer
Ik ben zeer te spreken over de geboden hulp van jijbepaalt.nl
Had toentertijd schade met een vrij nieuwe auto (eigen schuld) en verzekerd bij inshared.
Volgens inshared kon ik de auto niet bij de dealer brengen, maar bij aangesloten herstelbedrijven, die onder slecht contract staan bij inshared. Wat impliceert dat mijn nieuwe auto ‘goedkoop’ gemaakt zou worden, wat ikzelf helemaal niet wilde.
Ik wilde de auto gewoon bij de Mercedes-Benz dealer laten maken, maar kreeg dit zelf niet voor elkaar, en dealer ook niet.
Contact met jijbepaalt gezocht en hun hebben hemel en aarde bewogen, om mijn auto toch bij de dealer te laten maken.
Dit is ze na een hoop gedoe gelukt, mijn dank daarvoor jijbepaalt en Irene in het bijzonder.
Ps. lees goed je verzekering polisvoorwaarden na, dan overkom je niet deze ellende, als ik heb gehad …
"they only benefit"Lees meer
Nadat ik schade ondervond door toedoen van een ander, liep ik volledig vast bij mijn eigen verzekeraar Inshared. Ze verplichtten mij de schade te laten taxeren bij ABS, ondanks dat ik de keuze had voor mijn eigen schadehersteller.
Het verschil tussen de taxatie en de daadwerkelijke kosten was zo hoog dat je bijna gedwongen wordt om te kiezen voor ABS, aangezien ze het verschil niet willen betalen.
En toen ontdekte ik JijBepaalt.nl. Irene vecht voor de consument en zal zorgen dat je krijgt waar je recht op hebt.
Mijn auto is uiteindelijk hersteld bij mijn eigen Mazda dealer en ik heb er zelf geen financiële schade aan ondervonden.Irene is top! Krijg je schade door toedoen van een ander? Bel Irene en bespaar jezelf een hoop gedoe!
Lees meer
Ik heb direct na een zwaar ongeluk met ook letsel jijbepaalt ingeschakeld. Onze bedrijfsauto was total loss maar er was geen gelijkwaardige bestelauto te koop. Ik kon niet anders dan een nieuwe te bestellen. Gelukkig is het bedrag om bij te betalen geminimaliseerd.
Ook hebben we een vervangende bestelauto van het schadebedrijf gehad welke totdat de nieuwe auto geleverd was geclaimd is door Irene van jijbepaalt en ook betaald is aan het schadebedrijf, ondanks dat het langere tijd was.
Dus als bedrijf was ik hier echt blij mee. Als je door toedoen van een ander schade heb is jijbepaalt en Irene zeker een aanrader, alles wordt voor je geregeld!
Lees meer
Mijn ervaring met jijbepaalt.nl begon bij de schadeafhandeling na een aanrijding tegen mijn auto op een parkeerplaats. Iemand had 3 auto's beschadigd, waaronder de mijne en flink ook.
De voorbumper lag er net niet af en de achterbumper was door het doordrukken tegen de achterliggende struiken ook flink beschadigd.
Telefoontjes naar Interpolis leerden mij dat deze verzekeraar niet meer een rol wil spelen in het verhalen van de schade bij de verzekaar van de tegenpartij.
En ik maar menen dat dat ook gedekt werd door mijn premiebetalingen.Lees meerGelukkig had het schadebedrijf waar ik de auto wilde laten repareren banden met jijbepaalt.nl, die deze diensteverlening wel konden regelen. Maar dan zonder de belangentegenstelling die altijd om de hoek komt kijken als een verzekeraar moet gaan uitkeren.
Het contact met Irene was een verademing, na het kastje muurtje spel van de verzekaar.
Bij Irene werd gelijk duidelijk dat ik te maken had met iemand die zich niet in de luren laat leggen door onwillige verzekeraars.
Zij bleek de verdere schadeafhandeling zeer effectief en efficient op te pakken. Alles werd geregeld, leenauto, keuring van schade door experts.
Snelle reparatie en het weer tot mijn beschikking hebben van mijn gerepareerde auto.
Kortom, een aanrader voor een ieder die te maken krijgt met schade en het verhalen bij de verzekeraar. Dikke pluim voor Irene!
In februari 2018 heb ik mijn auto weggebracht omdat ik een kleine schade op mijn bumper had door een fiets.
Werd een dag later gebeld door het schadeherstelbedrijf dat ze een ongeluk met mijn auto hebben gehad. Nou dat kan natuurlijk gebeuren een ongeluk zit immers in een klein hoekje.Ze hadden de overheaddeur gesloten toen iemand net op dat moment met mijn auto naar binnen reed met als gevolg dat heel mijn dak was beschadigd.
Lees meerHet schadebedrijf verzekerde mij dat als het weer gerepareerd was ik er helemaal niks meer van zou zien.
Nou 8 langen weken verder was hij dan eindelijk klaar en is mijn man mijn auto gaan halen.
Die schrok eigenlijk meteen omdat hij gelijk zag dat dit niet goed is gerepareerd. Het schadebedrijf vond dat dit acceptabel was dus is mijn man een beetje verbouwereerd weer naar huis gegaan.
Toen ik mijn auto zag dacht ik nou mooi niet acceptabel zo kun je een auto die door hun zelf beschadigd is dus niet afleveren.
Ben toen naar een ander bedrijf gereden om hun er een naar te laten kijken en die vonden dit dus ook niet normaal.
Hij heeft mij in contact gebracht met Irene Sommeling van jijbepaalt.nl en zij heeft mij echt super geholpen.
Eerst heeft ze mij geholpen met een brief aan het bedrijf en ze heeft zelf ook wat telefoontjes gepleegd naar het schadebedrijf in kwestie en die gaf toen ook toe dat dit niet goed was en dat ze het nu wel voor mij willen oplossen.
Ik ben Irene echt heel erg dankbaar want weet niet of ze zo goed hun best hadden gedaan als Irene zich er niet mee bemoeid had.
Mijn auto voor de tweede keer weggebracht en ik had er gelukkig nu wel een goed gevoel bij.
Naar meer dan langer dan een week kon ik hem ophalen en wat was ik blij, nu is hij gemaakt zoals ze het de eerste keer al hadden moeten doen.
Dus nogmaals super bedankt Irene voor de moeite die jij heb gedaan ik ben super tevreden.
Mijn vrouw kreeg op een zaterdagmiddag begin januari een ongeluk. Ze werd in haar Seat Mii aangereden door een man die niet zat op te letten. Gevolg: nekklachten en auto behoorlijke schade.
Ik was op 200 km afstand en heb direct TVL Schade te Emmen gebeld. Ik werd direct vriendelijk geholpen en zij verzekerden mij dat ze direct mijn vrouw gingen helpen en de auto afslepen.
Lees meerOok regelden zij een vervangauto. Maandagmorgen ben ik de vervangauto gaan ophalen en ik werd ontvangen met koffie - en een rustige uitleg van het proces volgde.
Hier kwam jijbepaalt.nl aan bod: die kan je inschakelen als belangenbehartiger als je auto schade hebt.
Mijn 1e reactie was: een belangenbehartiger, die heb ik toch niet nodig? Toch akkoord gegaan en… wat een geluk was dat!Ik had de auto ongeveer een jaar geleden verzekerd via een “goedkope internetverzekeraar” : die waar iedereen profiteert…
DIe verzekering, die door ons betaald wordt, maakte gelijk bezwaar dat de auto bij TVL stond en niet bij een door hen aangewezen schade bedrijf.Hoezo, vraag je je af? De verzekering zal toch mijn belangen behartigen hierin?
Gelukkig was Irene daar van jijbepaalt.nl en zij legde mij uit dat de verzekeringsbedrijven vaste afspraken hebben met schadeketens. Mijn mond viel open… Je wilt toch dat je auto weer zo goed als nieuw wordt en dat jouw belangen verdedigd worden?Jijbepaalt nam het over en claimde de schade bij de tegenpartij- die al snel de schuld erkende.
De internetverzekeraar gaf direct aan dat zij het dossier sloten (hoe is het mogelijk!!). De auto was total loss- TVL ondernam alle mogelijke actie om een prima waarde te verdedigen (zelfs de factuur van 700 euro van een beurt van 2 weken ervoor werd meegenomen).Jijbepaalt en TVL hielden ons bijna dagelijks op de hoogte en verdedigden ONS belang in dit dossier. Irene en TVL: jullie verdienen 5 sterren, de maximale score!
Je hoopt natuurlijk geen schade met je auto op te lopen-maar als je dan toch schade hebt: schakel jijbepaalt.nl in! en woon je in het noorden: breng je auto naar TVL Emmen. Deze mensen weten waar zij over spreken en handelen in het belang van de klant.
De nieuwe auto staat inmiddels voor de deur.
En : deze is niet meer verzekerd bij de bewuste internetverzekeraar, maar bij een verzekeraar waar WIJ bepalen waar de auto gerepareerd wordt als we onverhoopt schade hebben.Irene: bedankt! TVL: bedankt!
Op weg naar huis vanuit Antwerpen ben ik vol van achteren aangereden. Mijn auto total loss, zelf nog steeds letselklachten. Daar sta je dan. Mijn verzekeraar gebeld, maar omdat ik niet all-risk verzekerd was en geen rechtsbijstandverzekering had, konden zijn niks voor mij doen. Tot mijn tussenpersoon mij uiteindelijk doorverwees naar jijbepaalt.nl.
Lees meerNa mijn auto-ongeluk bleek dat ik dus niet goed genoeg verzekerd te zijn. Mijn eigen verzekeraar kon mij niet helpen. Dit terwijl ik aangereden was in België. Ze verwezen mij uiteindelijk door naar één of ander letselbureau in Nederland. Maar ook hier kreeg ik nul op rekest. Vanalles geprobeerd, maar niemand die mij hielp! Wederom konden ze niks voor me betekenen. Toen kwam ik in via mijn tussenpersoon in contact met Jijbepaalt en Irene.
Dit telefoongesprek ging al anders. Zij wilde van alles weten en zij heeft uitgebreid de tijd voor me genomen en het verhalen van de schade met mij gesproken. Ik kreeg weer hoop en zag weer licht aan het einde van de tunnel.
Irene heeft me zo goed bijgestaan en gesteund in mijn zaak. Ik was zo onwetend en zij stuurde en adviseerde me de juiste kant op. Dank zij haar inzet is de schade aan de auto nu netjes afgewikkeld, en kan ik alle ellende achter me laten en weer door gaan.
Nogmaals heel erg bedankt voor alle steun en goede hulp.
Inwoners van gemeente Someren zullen 23 Juni 2016 niet snel meer vergeten. Getroffen door een extreem zware hagelbui, veranderde ons complete dorp binnen enkele tientallen seconden in een rampzalig slagveld. Daken, koepels en auto’s werden compleet verwoest door de enorme hagelstenen, zelfs groter dan tennisballen. Mijn auto was compleet aan puin.
Lees meerIn enkele seconde stond mijn geliefde auto, waar ik keihard voor gewerkt heb, als wrak voor mijn neus.
Nadat ik de schade telefonisch bij mijn verzekeraar Interpolis gemeld had, verwees deze mij door naar een speciaal ingericht hagelcentrum. Massaal werden de door hagelschade getroffen auto’s hier aangeboden. Alles werd vanuit deze locatie gecoördineerd, zo ook het schadeherstel van mijn auto.Maar na dik 6 weken dat ik mijn auto kwijt ben geweest, bleek de reparatie van de schade aan mijn auto niet goed uitgevoerd. Ik zag direct dat ondanks het herstel dit niet goed was uitgevoerd. Een lijst met serieuze klachten ging samen met mijn auto terug naar het schadeherstelbedrijf, het zou opgelost worden.
Na 3 weken wachten kwam mijn auto terug, maar deze was nog steeds niet in orde! Mijn auto moest dus weer opnieuw terug naar het schadeherstelbedrijf om goed te worden hersteld.
Uiteindelijk is de auto maar liefst 4 keer terug geweest naar de schadehersteller!! Na deze vierde keer leek alles gelukkig goed gerepareerd te zijn. Ik heb zo’n anderhalve maand probleemloos in mijn auto rondgereden.Iets minder dan een jaar na het hageldrama in Someren bleek mijn auto nog steeds niet goed te zijn gerepareerd. Hele plakkaten lak lieten los van het dak.
Voor de vijfde keer in nog geen jaar na de schade, moest ik weer terug naar het schadeherstelbedrijf met mijn auto.
Ik heb mijn probleem op Facebook geplaats met het verzoek wie mij hier juridisch bij kon helpen. Al snel kwamen er heel veel reacties en privéberichten op mijn verhaal en foto’s. Ook veel adviezen en namen van mensen die mij wel zouden kunnen helpen.
Na talloze mailtjes, appjes en telefoontjes naar Interpolis, het schadeherstelbedrijf en zelfs de Focwa, kwam ik niet veel verder. Ik besloot deze Facebooklijst met namen en privéberichten nog eens te bekijken. Aardig wat mensen hadden verwezen naar Irene Sommeling en jijbepaalt.nl. Dit sprak me aan.Na een redelijk lang telefoontje kreeg ik weer hoop, Irene wilde me gaan helpen.
Gelukkig, eindelijk iemand die me kon helpen, een afspraak was al snel gemaakt met de vestigingsmanager van het schadeherstelbedrijf, de regiomanager, Irene en ikzelf.
Het dossier was goed voorbereid en net voor de afspraak nog met mij door genomen. Een oplossing was dan ook dichterbij dan ooit toen we bij het schadeherstelbedrijf aan tafel zaten. Na een uur of anderhalf werden na ons voorstel dingen toegezegd. Deze zijn ook vrij snel uitgevoerd en nagekomen door de regiomanager.Zonder Irene was me dit niet gelukt. Ze gaf me een stukje rust vanwege haar ervaring in de branche en ze ging heel kundig te werk. Haar persoonlijke betrokkenheid stelde ik erg op prijs. Nogmaals bedankt voor de superfijne oplossing die mede dankzij jou mogelijk is gemaakt!
Begin september werd mijn auto total loss gereden terwijl deze voor de deur geparkeerd stond en ik binnen lag te slapen. De (waarschijnlijk dronken) dader is er vandoor gegaan, maar de politie heeft kort daarna het betrokken voertuig gevonden. De dader was toen uiteraard al verdwenen. Om de zaak nog wat lastiger te maken, bleek het om een Duitse auto te gaan.
Lees meerHet afhandelen van de schade bleek lastiger dan ik had verwacht. Mijn auto was alleen WA verzekerd, dus mijn eigen verzekering wilde niets voor mij doen en ik vond het lastig om te bepalen welke stappen in moest nemen om dit goed te regelen. Dus ik was blij toen ik Jijbepaalt.nl had gevonden. Na het eerste telefonisch contact had ik meteen het gevoel dat het goed ging komen. En dat hebben ze helemaal waar gemaakt, want afgelopen week kreeg ik bericht dat de schade volledig vergoed wordt.
Direct na het eerste contact werd de schadeafhandeling meteen in gang gezet. Dezelfde dag nog werden de eerste stappen gezet om de schade zo snel mogelijk af te handelen. Daarna heb ik eigenlijk niet meer hoeven doen dan wat vragen beantwoorden en formulieren invullen. Jijbepaalt heeft alles verder gereged. Een greep uit wat ze allemaal gedaan hebben:
- Een tijdelijke stallingsplaats geregeld voor het restant van de auto
- Een schade expert geregeld voor taxatie van de schade en bepaling van de dagwaarde
- Een opkoper geregeld voor het restant van de auto
- Contact opgenomen met de politie om de verzekeringsgegevens van de dader te achterhalen
- Verklaringen van getuigen opgevraagd
- De schadeclaim ingediend bij de verzekering van de tegenpartij
- Steeds weer bij de verzekering er achteraan gezeten om mijn zaak snel te behandelen
Gedurende het hele traject was er goede communicatie via telefoon en email. Ik werd regelmatig op de hoogte gehouden van de voortgang en steeds als er belangrijke beslissingen genomen moesten worden, werden mijn opties duidelijk uitgelegd en werd ik gevraagd te bevestigen wat ik wilde doen. Dat gaf mij een gevoel van controle en betrokkenheid.
Ik ben zeer tevreden over de hele afhandeling en het mooiste is natuurlijk dat het mij helemaal niets heeft gekost.
Iemand is achter tegen mijn auto aangereden. Dus ik heb mijn verzekering Centraal Beheer gebeld. Die wilde dat ik naar hun schadebedrijf zou gaan om te laten herstellen. Maar ik wilde nog niet repareren. Ik wilde eerst het geld ontvangen, en dan kijk ik wel wat ik ga doen. DIt was niet mogelijk volgens de verzekering. Ze hadden wel al een expert naar mijn auto laten kijken, maar wilde niet uitbetalen.
Lees meerMijn kapster hoorde mijn verhaal en zei dat ik met jijbepaalt.nl moest bellen. Dus ik heb ze opgezocht en gebeld.
Wat bleek nou aan de hand te zijn. Mijn verzekering probeerde mij te sturen door aan te geven dat dat in de polis stond, maar ik ben aangereden. En dan is het een verhaalbare schade, en dan bepaal ik zelf waar ik repareeer. Of dat ik niet laat repareren. Ze hebben mij uitgelegd dat ik schadeloos gesteld moet worden.
Jijbepaalt wilde het regelen voor mij, maar ik wilde zelf nog een keer bellen met verzekering na dit verhaal. Ik heb ze haarfijn uitgelegd dat ik zelf bepaal wat er met mijn auto gebeurd bij autoschade. Nu kon het in één keer wel, alleen werd er een eigen risico ingehouden. Die zou ik later terugkrijgen als de verzekering de schade verhaald had. Binnen nog geen 14 dagen stond het geld min het eigen risico op mijn rekening.
Jijbeaalt.nl weet waar ze over praten als het om schade en je recht gaat. Volgende schade bel ik ze niet achteraf maar laat ik mijn schade via hun regelen.
Partners & Experts
Auto's niet correct hersteld
Auto's wel correct hersteld
Tevreden klanten