In de media
Services
Ombudsvrouw Schadeherstel
"Als consument & ondernemer hoor je bij schade te krijgen waar je recht op hebt, een correct gerepareerde auto, teruggebracht in de staat van net voor de aanrijding"
Ombudsvrouw Schadeherstel onderzoekt en bemiddelt bij vragen, klachten of een second opinion.
Ombudsvrouw Schadeherstel beschermt consumenten en ondernemers tegen onethische gedragingen vanuit de wet, klantwens of polis. Dit kan immers uitmonden in een onwenselijke situatie voor alle partijen.
Jijbepaalt.nl helpt bij het transparant constateren en vastleggen van uw problemen.
Uiteraard laten we eventueel juridische procedures over aan onafhankelijke gespecialiseerde juristen.
Denk aan eigen (financieel) belang boven klantenbelang, een niet correct gerepareerde auto, onterecht geen of niet volledige uitkering, het niet accepteren van een fair uurtarief, het niet correct uitkeren van kosten welke onderdeel zijn van de totaalschade of het voorbij gaan aan een verstrekte akte van cessie.
Heb je een vraag, probleem of klacht, of heb je een second opinion nodig?
Neem vrijblijvend contact met ons op.