In de media
Hagelschade hersteldrama
Hagelschade hersteldrama
In enkele seconde stond mijn geliefde auto, waar ik keihard voor gewerkt heb, als wrak voor mijn neus.
Nadat ik de schade telefonisch bij mijn verzekeraar Interpolis gemeld had, verwees deze mij door naar een speciaal ingericht hagelcentrum. Massaal werden de door hagelschade getroffen auto’s hier aangeboden. Alles werd vanuit deze locatie gecoördineerd, zo ook het schadeherstel van mijn auto.Maar na dik 6 weken dat ik mijn auto kwijt ben geweest, bleek de reparatie van de schade aan mijn auto niet goed uitgevoerd. Ik zag direct dat ondanks het herstel dit niet goed was uitgevoerd. Een lijst met serieuze klachten ging samen met mijn auto terug naar het schadeherstelbedrijf, het zou opgelost worden.
Na 3 weken wachten kwam mijn auto terug, maar deze was nog steeds niet in orde! Mijn auto moest dus weer opnieuw terug naar het schadeherstelbedrijf om goed te worden hersteld.
Uiteindelijk is de auto maar liefst 4 keer terug geweest naar de schadehersteller!! Na deze vierde keer leek alles gelukkig goed gerepareerd te zijn. Ik heb zo’n anderhalve maand probleemloos in mijn auto rondgereden.Iets minder dan een jaar na het hageldrama in Someren bleek mijn auto nog steeds niet goed te zijn gerepareerd. Hele plakkaten lak lieten los van het dak.
Voor de vijfde keer in nog geen jaar na de schade, moest ik weer terug naar het schadeherstelbedrijf met mijn auto.
Ik heb mijn probleem op Facebook geplaats met het verzoek wie mij hier juridisch bij kon helpen. Al snel kwamen er heel veel reacties en privéberichten op mijn verhaal en foto’s. Ook veel adviezen en namen van mensen die mij wel zouden kunnen helpen.
Na talloze mailtjes, appjes en telefoontjes naar Interpolis, het schadeherstelbedrijf en zelfs de Focwa, kwam ik niet veel verder. Ik besloot deze Facebooklijst met namen en privéberichten nog eens te bekijken. Aardig wat mensen hadden verwezen naar Irene Sommeling en jijbepaalt.nl. Dit sprak me aan.Na een redelijk lang telefoontje kreeg ik weer hoop, Irene wilde me gaan helpen.
Gelukkig, eindelijk iemand die me kon helpen, een afspraak was al snel gemaakt met de vestigingsmanager van het schadeherstelbedrijf, de regiomanager, Irene en ikzelf.
Het dossier was goed voorbereid en net voor de afspraak nog met mij door genomen. Een oplossing was dan ook dichterbij dan ooit toen we bij het schadeherstelbedrijf aan tafel zaten. Na een uur of anderhalf werden na ons voorstel dingen toegezegd. Deze zijn ook vrij snel uitgevoerd en nagekomen door de regiomanager.Zonder Irene was me dit niet gelukt. Ze gaf me een stukje rust vanwege haar ervaring in de branche en ze ging heel kundig te werk. Haar persoonlijke betrokkenheid stelde ik erg op prijs. Nogmaals bedankt voor de superfijne oplossing die mede dankzij jou mogelijk is gemaakt!