Directe schadeafhandeling online

Testimonials

Testimonials

Claim op eigen casco verzekeraar

Mevr. Sommeling van Jijbepaalt ging hierop voortvarend te werk en stak er veel moeite in om de verzekeraar aan te spreken om aan zijn verplichtigen te voldoen.

De zaak is inmiddels opgelost en hiervoor ben ik zeer dankbaar!



Scooter ongeval dochter

Duidelijke communicatie.
Geeft perfecte uitleg en is zeer betrokken in wat ze doet.
Echt heel dankbaar dat ze dit voor mijn dochter van A tot Z geregeld heeft.
Ondanks de pijn en ellende die ze over heeft gehouden aan haar ongeluk heeft ze geen enkele zorg gehad over de schade afhandeling.
Irene dank je wel,  je bent een topper.



Autoschade? Jijbepaalt.nl een echte aanrader

Gelukkig had het schadebedrijf waar ik de auto wilde laten repareren banden met jijbepaalt.nl, die deze diensteverlening wel konden regelen. Maar dan zonder de belangentegenstelling die altijd om de hoek komt kijken als een verzekeraar moet gaan uitkeren.
Het contact met Irene was een verademing, na het kastje muurtje spel van de verzekaar.
Bij Irene werd gelijk duidelijk dat ik te maken had met iemand die zich niet in de luren laat leggen door onwillige verzekeraars.
Zij bleek de verdere schadeafhandeling zeer effectief en efficient op te pakken. Alles werd geregeld, leenauto, keuring van schade door experts.
Snelle reparatie en het weer tot mijn beschikking hebben van mijn gerepareerde auto.
Kortom, een aanrader voor een ieder die te maken krijgt met schade en het verhalen bij de verzekeraar. Dikke pluim voor Irene!



Ongelukje, foutje en bedankt!

Het schadebedrijf verzekerde mij dat als het weer gerepareerd was ik er helemaal niks meer van zou zien.

Nou 8 langen weken verder was hij dan eindelijk klaar en is mijn man mijn auto gaan halen.

Die schrok eigenlijk meteen omdat hij gelijk zag dat dit niet goed is gerepareerd. Het schadebedrijf vond dat dit acceptabel was dus is mijn man een beetje verbouwereerd weer naar huis gegaan.

Toen ik mijn auto zag dacht ik nou mooi niet acceptabel zo kun je een auto die door hun zelf beschadigd is dus niet afleveren.

Ben toen naar een ander bedrijf gereden om hun er een naar te laten kijken en die vonden dit dus ook niet normaal.

Hij heeft mij in contact gebracht met Irene Sommeling van jijbepaalt.nl en zij heeft mij echt super geholpen.

Eerst heeft ze mij geholpen met een brief aan het bedrijf en ze heeft zelf ook wat telefoontjes gepleegd naar het schadebedrijf in kwestie en die gaf toen ook toe dat dit niet goed was en dat ze het nu wel voor mij willen oplossen.

Ik ben Irene echt heel erg dankbaar want weet niet of ze zo goed hun best hadden gedaan als Irene zich er niet mee bemoeid had.

Mijn auto voor de tweede keer weggebracht en ik had er gelukkig nu wel een goed gevoel bij.

Naar meer dan langer dan een week kon ik hem ophalen en wat was ik blij, nu is hij gemaakt zoals ze het de eerste keer al hadden moeten doen.

Dus nogmaals super bedankt Irene voor de moeite die jij heb gedaan ik ben super tevreden.



Schade en verzekerd "goedkope internetverzekeraar"

Ook regelden zij een vervangauto. Maandagmorgen ben ik de vervangauto gaan ophalen en ik werd ontvangen met koffie - en een rustige uitleg van het proces volgde. 

Hier kwam jijbepaalt.nl aan bod: die kan je inschakelen als belangenbehartiger als je auto schade hebt.
Mijn 1e reactie was: een belangenbehartiger, die heb ik toch niet nodig? Toch akkoord gegaan en… wat een geluk was dat!

Ik had de auto ongeveer een jaar geleden verzekerd via een “goedkope internetverzekeraar” : die waar iedereen profiteert…
DIe verzekering, die door ons betaald wordt, maakte gelijk bezwaar dat de auto bij TVL stond en niet bij een door hen aangewezen schade bedrijf.

Hoezo, vraag je je af? De verzekering zal toch mijn belangen behartigen hierin?
Gelukkig was Irene daar van jijbepaalt.nl en zij legde mij uit dat de verzekeringsbedrijven vaste afspraken hebben met schadeketens. Mijn mond viel open… Je wilt toch dat je auto weer zo goed als nieuw wordt en dat jouw belangen verdedigd worden?

Jijbepaalt nam het over en claimde de schade bij de tegenpartij- die al snel de schuld erkende.
De internetverzekeraar gaf direct aan dat zij het dossier sloten (hoe is het mogelijk!!). De auto was total loss- TVL ondernam alle mogelijke actie om een prima waarde te verdedigen (zelfs de factuur van 700 euro van een beurt van 2 weken ervoor werd meegenomen).

Jijbepaalt en TVL hielden ons bijna dagelijks op de hoogte en verdedigden ONS belang in dit dossier. Irene en TVL: jullie verdienen 5 sterren, de maximale score!

Je hoopt natuurlijk geen schade met je auto op te lopen-maar als je dan toch schade hebt: schakel jijbepaalt.nl in! en woon je in het noorden: breng je auto naar TVL Emmen. Deze mensen weten waar zij over spreken en handelen in het belang van de klant.

De nieuwe auto staat inmiddels voor de deur.
En : deze is niet meer verzekerd bij de bewuste internetverzekeraar, maar bij een verzekeraar waar WIJ bepalen waar de auto gerepareerd wordt als we onverhoopt schade hebben.

Irene: bedankt! TVL: bedankt!



Buitenlandschade - jijbepaalt helpt

Na mijn auto-ongeluk bleek dat ik dus niet goed genoeg verzekerd te zijn. Mijn eigen verzekeraar kon mij niet helpen. Dit terwijl ik aangereden was in België. Ze verwezen mij uiteindelijk door naar één of ander letselbureau in Nederland. Maar ook hier kreeg ik nul op rekest. Vanalles geprobeerd, maar niemand die mij hielp! Wederom konden ze niks voor me betekenen. Toen kwam ik in via mijn tussenpersoon in contact met Jijbepaalt en Irene.

Dit telefoongesprek ging al anders. Zij wilde van alles weten en zij heeft uitgebreid de tijd voor me genomen en het verhalen van de schade met mij gesproken. Ik kreeg weer hoop en zag weer licht aan het einde van de tunnel.

Irene heeft me zo goed bijgestaan en gesteund in mijn zaak. Ik was zo onwetend en zij stuurde en adviseerde me de juiste kant op. Dank zij haar inzet is de schade aan de auto nu netjes afgewikkeld, en kan ik alle ellende achter me laten en weer door gaan.

Nogmaals heel erg bedankt voor alle steun en goede hulp.



Hagelschade hersteldrama

In enkele seconde stond mijn geliefde auto, waar ik keihard voor gewerkt heb, als wrak voor mijn neus.
Nadat ik de schade telefonisch bij mijn verzekeraar Interpolis gemeld had, verwees deze mij door naar een speciaal ingericht hagelcentrum. Massaal werden de door hagelschade getroffen auto’s hier aangeboden. Alles werd vanuit deze locatie gecoördineerd, zo ook het schadeherstel van mijn auto.

Maar na dik 6 weken dat ik mijn auto kwijt ben geweest, bleek de reparatie van de schade aan mijn auto niet goed uitgevoerd. Ik zag direct dat ondanks het herstel dit niet goed was uitgevoerd. Een lijst met serieuze klachten ging samen met mijn auto terug naar het schadeherstelbedrijf, het zou opgelost worden.
Na 3 weken wachten kwam mijn auto terug, maar deze was nog steeds niet in orde! Mijn auto moest dus weer opnieuw terug naar het schadeherstelbedrijf om goed te worden hersteld.
Uiteindelijk is de auto maar liefst 4 keer terug geweest naar de schadehersteller!! Na deze vierde keer leek alles gelukkig goed gerepareerd te zijn. Ik heb zo’n anderhalve maand probleemloos in mijn auto rondgereden.

Iets minder dan een jaar na het hageldrama in Someren bleek mijn auto nog steeds niet goed te zijn gerepareerd. Hele plakkaten lak lieten los van het dak.

Voor de vijfde keer in nog geen jaar na de schade, moest ik weer terug naar het schadeherstelbedrijf met mijn auto.
Ik heb mijn probleem op Facebook geplaats met het verzoek wie mij hier juridisch bij kon helpen. Al snel kwamen er heel veel reacties en privéberichten op mijn verhaal en foto’s. Ook veel adviezen en namen van mensen die mij wel zouden kunnen helpen.
Na talloze mailtjes, appjes en telefoontjes naar Interpolis, het schadeherstelbedrijf en zelfs de Focwa, kwam ik niet veel verder. Ik besloot deze Facebooklijst met namen en privéberichten nog eens te bekijken. Aardig wat mensen hadden verwezen naar Irene Sommeling en jijbepaalt.nl. Dit sprak me aan.

Na een redelijk lang telefoontje kreeg ik weer hoop, Irene wilde me gaan helpen.

Gelukkig, eindelijk iemand die me kon helpen, een afspraak was al snel gemaakt met de vestigingsmanager van het schadeherstelbedrijf, de regiomanager, Irene en ikzelf.
Het dossier was goed voorbereid en net voor de afspraak nog met mij door genomen. Een oplossing was dan ook dichterbij dan ooit toen we bij het schadeherstelbedrijf aan tafel zaten. Na een uur of anderhalf werden na ons voorstel dingen toegezegd. Deze zijn ook vrij snel uitgevoerd en nagekomen door de regiomanager.

Zonder Irene was me dit niet gelukt. Ze gaf me een stukje rust vanwege haar ervaring in de branche en ze ging heel kundig te werk. Haar persoonlijke betrokkenheid stelde ik erg op prijs. Nogmaals bedankt voor de superfijne oplossing die mede dankzij jou mogelijk is gemaakt!



Een goede afhandeling van een vervelende situatie

Het afhandelen van de schade bleek lastiger dan ik had verwacht. Mijn auto was alleen WA verzekerd, dus mijn eigen verzekering wilde niets voor mij doen en ik vond het lastig om te bepalen welke stappen in moest nemen om dit goed te regelen. Dus ik was blij toen ik Jijbepaalt.nl had gevonden. Na het eerste telefonisch contact had ik meteen het gevoel dat het goed ging komen. En dat hebben ze helemaal waar gemaakt, want afgelopen week kreeg ik bericht dat de schade volledig vergoed wordt.

Direct na het eerste contact werd de schadeafhandeling meteen in gang gezet. Dezelfde dag nog werden de eerste stappen gezet om de schade zo snel mogelijk af te handelen. Daarna heb ik eigenlijk niet meer hoeven doen dan wat vragen beantwoorden en formulieren invullen. Jijbepaalt heeft alles verder gereged. Een greep uit wat ze allemaal gedaan hebben:

  • Een tijdelijke stallingsplaats geregeld voor het restant van de auto
  • Een schade expert geregeld voor taxatie van de schade en bepaling van de dagwaarde
  • Een opkoper geregeld voor het restant van de auto
  • Contact opgenomen met de politie om de verzekeringsgegevens van de dader te achterhalen
  • Verklaringen van getuigen opgevraagd
  • De schadeclaim ingediend bij de verzekering van de tegenpartij
  • Steeds weer bij de verzekering er achteraan gezeten om mijn zaak snel te behandelen

Gedurende het hele traject was er goede communicatie via telefoon en email. Ik werd regelmatig op de hoogte gehouden van de voortgang en steeds als er belangrijke beslissingen genomen moesten worden, werden mijn opties duidelijk uitgelegd en werd ik gevraagd te bevestigen wat ik wilde doen. Dat gaf mij een gevoel van controle en betrokkenheid.

Ik ben zeer tevreden over de hele afhandeling en het mooiste is natuurlijk dat het mij helemaal niets heeft gekost.
 



Centraal beheer wil voor mij bepalen

Mijn kapster hoorde mijn verhaal en zei dat ik met jijbepaalt.nl moest bellen. Dus ik heb ze opgezocht en gebeld.

Wat bleek nou aan de hand te zijn. Mijn verzekering probeerde mij te sturen door aan te geven dat dat in de polis stond, maar ik ben aangereden. En dan is het een verhaalbare schade, en dan bepaal ik zelf waar ik repareeer. Of dat ik niet laat repareren. Ze hebben mij uitgelegd dat ik schadeloos gesteld moet worden.

Jijbepaalt wilde het regelen voor mij, maar ik wilde zelf nog een keer bellen met verzekering na dit verhaal. Ik heb ze haarfijn uitgelegd dat ik zelf bepaal wat er met mijn auto gebeurd bij autoschade. Nu kon het in één keer wel, alleen werd er een eigen risico ingehouden. Die zou ik later terugkrijgen als de verzekering de schade verhaald had. Binnen nog geen 14 dagen stond het geld min het eigen risico op mijn rekening.

Jijbeaalt.nl weet waar ze over praten als het om schade en je recht gaat. Volgende schade bel ik ze niet achteraf maar laat ik mijn schade via hun regelen.